środa, 9 września 2009

Sola solo


SOLA Z KAPARAMI






' ... Chcemy
żeby
jednocześnie
były
święta i czereśnie...'

A. Poniedzielski



Jeszcze mi nie przeszło. Choć cieszę się wrześniem jak nigdy wcześniej. Dziś z psami na spacerze, zasiedziałam się w słońcu. Zasiedziałam, zapomniałam. Że lata nie było. Niech już będzie piękny wrzesień. W słońcu.



Że proste najlepsze, wiem. Że słone. Jeszcze lepiej. Sola z masłem i kaparami. Bardzo dobra z zieloną sałatką, kuskusem lub młodymi ziemniakami.



SKŁADNIKI:


na dwie osoby




2 filety z soli

4 łyżki masła

4 łyżki kaparów

pieprz




Filety przyprawiamy pieprzem. Na patelni topimy masło, układamy solę (skórą do góry), smażymy na wolnym ogniu przez 2 minuty, odwracamy, posypujemy kaparami i smażymy kolejne 2 - 3 minuty. Podczas smażenia polewamy masłem z kaparami. Zsuwamy na talerz, razem z kaparami i masłem.




Z okazji ryby:


Ł O S O Ś
N A

S Z P I N A K U

















7 komentarzy:

Konsti pisze...

Genialnie proste i niesamowicie smaczne! Wiem, bo tez tak robie:) A zdjecie bardzo dobrze oddaje charakter dania, ma w sobie to "cos". Bradzo, bardzo mi sie podoba.
Pozdrawiam serdecznie.

asieja pisze...

mnie nie cieszy ten wrzesień
mimo słońca

lubię solę
nie wiem czy lubię kapary, spróbuję

Gosia pisze...

proste i kapitalne polaczenie!!!!!
Pozdrawiam :)

magda k. pisze...

nie próbowałam nigdy kaparów, ale tak pięknie wyglądają u Ciebie na tej rybce, że zapisuję do wypróbowania

GastroMonia pisze...

Wyróżniłam Twój blog bo bardzo mi się podoba i uważam ze zasługuje na uznanie
http://gastromonia.blox.pl/2009/09/Dziekuje-I-przekazuje-dalej.html
Pozdrawiam serdecznie, GastroMonia

Patrycja pisze...

O Dziewczyno!

Moje smaki, oj jak bardzo moje:)


Pozdrowienia (wciąż) słoneczne!

Beata Rogala pisze...

mniam, mniam jaka rybka! i fotki świetne...;0)